O Shot ve Genital PRP

Kadınların %50’sinin cinsel ( haz, uyarılma ve orgazm) ve idrar fonksiyon bozukluğundan etkilendiği tahmin edilmektedir. O Shot trombosit bakımından zengin plazma (PRP) enjeksiyonu, cinsel ve idrar fonksiyon bozukluğu olan kadınlar için çığır açan bir tedavidir.

Vajinal bölgeye uygulanan PRP tedavisi, bir kadının sağlıklı cinsel fonksiyonunu destekleyen kasları ve dokuyu canlandıran ‘O Shot’ adı verilen basit bir enjeksiyon şeklidir. Arzu, uyarılma ve anorgazmi yaşayan veya acı veren cinsel ilişki ile mücadele eden birçok kadın, PRP tedavisi sonrası mükemmel sonuçlar elde etmiştir. Vajinada kayganlığı artırarak vajinada kuruluk ve menopozda kuruluk ( rahim kuruluğu ) şikayetini azaltır, ilişki sırasında yanma, ağrı ve yine ilişki sırasında acı hissini azaltır. Vajinada kuruluk ( rahim kuruluğu) şikayetini azalttığı için ilişki sırasında kuruluktan dolayı olabilecek kanamayı azaltır.

anorgazmi, haz alamama, bikini bölgesi ve vajina cilt gençleştirmede etkilidir
anorgazmi veya bikini bölgesi gençleştirme işlemi nasıl olur

O-shot vajinal, genital ve klitoral dokudaki kollajen ve kan damarlarını artırarak daha genç ve daha sağlıklı yapı oluşturur. Bu da hastaların libido ve anorgazmi, koital anorgazmi problemlerinin iyileştirmesine katkı sağlar.

PRP enjeksiyonları ayrıca zayıflamış mesane kaslarını canlandırabilir. Stres inkontinansı (SUİ) olan kadınlar için – öksürürken idrar kaçırma veya hapşırırken idrar kaçırma – PRP enjeksiyonları kontrolün yeniden kazanılmasına yardımcı olabilir. SUI, bayanlarda idrar kaçırma türünün en sık örneğidir.

PRP dış genital bölgede büyük dudaklara da yapılabilir. Böylelikle dokunun yenilenmesi ve gençleşmesi sağlanmaktadır. Ayrıca liken atrofikus, kronik vulvar dermatitler, vulvar vestibülit sendrom gibi dış genital yapının döküntülü veya ağrılı hastalıkların tedavisine yardımcı olur.

Özet olarak O-Shot, birden fazla faydaya sahip çığır açan bir terapidir;

-Artan cinsel istek

-Stres inkontinans tedavisi (öksürürken idrar kaçırma veya hapşırırken idrar kaçırma)

-Artan vajinal duyarlılık ve zevk ( rahim kuruluğu, menopozda kuruluk )

-Artan doğal vajinal kayganlık